Alles wat je nodig hebt om soepel bereikbaar te zijn
Ongelimiteerde mogelijkheden. Onze VoIP telefooncentrale bevat alle functies die je nodig hebt. Gratis. Vaak moet je daar bij andere providers voor betalen. Denk aan een welkomstboodschap, keuzemenu of het doorschakelen naar je mobiel. Wij bieden je alle gemakken van de VoIP telefonie. Al deze functionaliteiten kun je gemakkelijk instellen via de Dataway App.
Maak een professionele indruk met een welkomstboodschap
Je kunt een boodschap instellen die mensen horen bij het bellen. Zo maakt je bedrijf een goede en professionele indruk.
Nooit meer onnodig doorschakelen met een keuzemenu
Laat bellers een keuze maken uit een keuzemenu, zo krijgen ze direct de goede persoon of afdeling aan de lijn.
Schakel je telefooncentrale door naar je mobiel
Het is mogelijk om je toestel door te schakelen naar je mobiel. Handig tijdens de vakantie of als je vaak onderweg bent.
Bereikbaar wanneer jij wilt met openingstijden
Geef aan wanneer je bereikbaar bent met openingstijden. Bellers die voor of na een specifieke tijd bellen, krijgen een geslotenmelding te horen.
Niet beschikbaar? Stel een voicemail in.
Stel een voicemail in voor je bedrijf. Bellers kunnen de voicemail horen na een belgroep of buiten openingstijden. Dit kun je zelf instelllen.
Gedeelde contacten
Via de Dataway App kun je contacten aanmaken en bellen. Deze kun je privé houden of delen met je collega's. Zo hoef je nooit meer een nummer op te zoeken.
Wachtmuziek
Het is mogelijk om je eigen wachtmuziek te uploaden. Dat zorgt voor een prettigere sfeer. Wachtmuziek is te horen als de beller wordt doorverbonden naar een belgroep.
Belgroepen
Kies zelf welke medewerkers de telefoon op mogen nemen. Dit kan met belgroepen. Je kunt hiermee ook onderscheid maken tussen verschillende afdelingen. Bijvoorbeeld 'Toets 1 voor Verkoop'.
Doorverbinden
Verbind een beller gemakkelijk door naar een collega. Je kunt doorverbinden naar elk telefoonnummer. Je kunt doorverbinden als je een vast toestel hebt.
Weergavenummer veranderen
Stel per toestel/gebruiker een weergavenummer in. Als een medewerker belt naar iemand, ziet de ontvanger dit nummer op zijn scherm. Stel bijvoorbeeld het directe nummer van de medewerker in als weergavenummer.
Interne nummers
Per toestel is het mogelijk om een intern nummer toe te wijzen. Zo wordt bellen en doorverbinden naar een collega een stuk gemakkelijker. Een intern nummer is bijvoorbeeld '201'.
Ringstrategie
Stel zelf hoe de toestellen in een belgroep overgaan. Allemaal tegelijkertijd? Of in een bepaalde volgorde? Dit bepaal jij zelf. Je kunt ook instellen hoelang toestellen overgaan. De ringtijd bepaal je zelf.
Gespreksopnames
Bij Dataway kun je instellen dat alle gesprekken worden opgenomen. Handig om bijvoorbeeld afspraken nog later terug te beluisteren. Alle opnames worden gestuurd naar je Dropbox-account. Zo kun je zelf bepalen hoelang je ze bewaard.
Gespreksoverzicht
Je kunt een uitgebreid gespreksoverzicht bekijken in de Dataway App. Je ziet hier alle gevoerde en gemiste gesprekken.
Teamoverzicht
In de Dataway App zie je een overzicht van alle aangemaakte belgroepen en bijhorende toestellen. Je kunt zien wie er beschikbaar is en wie niet. Ook zie je direct het intern nummer van het toestel.
Volledige vrijheid
Alles is mogelijk met onze VoIP telefonie.
Eigen beheer
Je kunt realtime wijzigingen doorvoeren. Nooit meer wachten.
Gratis ondersteuning
Kom je er toch niet uit? We helpen je graag.
Vertrouwd door honderden bedrijven
Een enorm aantal bedrijven vertrouwt elke dag op telefonie van Dataway. Sluit je bij hen aan en profiteer ook van de vele voordelen.